Blar i USN Open Archive på forfatter "Dugstad, Janne Herholdt"
-
Co-creating digital transformation in care of older persons: A longitudinal mixed-methods study
Dugstad, Janne Herholdt (Doctoral dissertations at the University of South-Eastern Norway;73, Doctoral thesis, 2020)Norwegian authorities emphasize use of welfare technology in order to meet the increasing demand for healthcare services to the population of older persons. Implementation of welfare technology is considered beneficial to ... -
Hva hemmer og fremmer implementering av en digital sårbehandlingstjeneste der kommunehelsetjenesten, spesialisthelsetjenesten og fastleger samhandler?
Nilsen, Marit (Master thesis, 2022)Bedre samhandling på tvers av helsetjenestene har blitt en politisk og helsefaglig kjernesak, samtidig er det et stort fokus på å ta i bruk teknologier som muliggjør å utføre og levere tjenester på avstand. Etterspørsel ... -
Hvordan erfarer mellomledere rollen som tilretteleggere av kompetanseheving blant ansatte i hjemmesykepleien?
Kaur, Anmol (Master thesis, 2021)I hjemmesykepleien ansees kompetanse blant ansatte som en viktig ressurs. De ansatte tar stilling til ulike brukere med særskilte behov, noe som viser mangfold og kompleksitet i arbeidsoppgavene deres. Flere eldre ønsker ... -
Samarbeid om velferdsteknologi mellom et kommunalt responssenter og deres leverandører - Et uforløst potensial for innovasjon
Ahnen, Preben Aleksander Tholo von (Master thesis, 2023)Sammendrag Bakgrunn: Drift av velferdsteknologi er komplisert og avhengig av samarbeid mellom offentlige og private aktører. Sentrale responssenterløsninger og leverandører av velferdsteknologi, er begge sentrale aktører ... -
Trust-based service innovation of municipal home care: A longitudinal mixed methods study
Eide, Tom; Gullslett, Monika Knudsen; Eide, Hilde; Dugstad, Janne Herholdt; McCormack, Brendan; Nilsen, Etty Ragnhild (Peer reviewed; Journal article, 2022)Background: In Scandinavia, various public reforms are initiated to enhance trust in the healthcare services and the public sector in general. This study explores experiences from a two-step service innovation project in ...